Akcja Poznaj Autora - Justyna Chrobak


Imię i nazwisko: Justyna Chrobak 

1. Jaka jest Twoja ulubiona książka/książki (maksymalnie trzy)?

Nie mam jednej ulubionej. Mogę jedynie podać te, które najbardziej podbiły moje serce w ostatnim czasie, Kiedy na mnie patrzysz Agaty Czykierdy-Grabowskiej, Chodzi lisek koło drogi Hanny Greń i Słowik Kristin Hannah.

2. A ulubiona piosenka?

Ulubionych mam pełno, ale taka, do której mam największy sentyment to See You again – Wiz Khalifa

3. Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie?

Pierwsze spotkanie z moim synkiem

4. Kim jest osoba, która najbardziej Cię inspiruje?


Nie mam jednej konkretnej osoby, takich osób jest mnóstwo.

5. Jak zaczęła się Twoja przygoda z książkami, zarówno czytaniem, jak i pisaniem?

W młodym wieku nie znosiłam czytać, nie lubiłam lektur szkolnych, ani lektur które miałam do czytania na studiach… Pierwsza książka jaką przeczytałam z zapartym tchem to „Zmierzch”, to właśnie po niej stwierdziłam, że czytanie może być fają przygodą i to rozpoczęło czytelniczą lawinę.Co do pisania, uwielbiałam pisać już od dziecka, stąd na strychu w rodzinnym domu całe pudło moich pamiętników… 

6. Czy wydarzenia, które wydarzyły się w Twoim życiu wpływają na to o czym piszesz?

Na to o czym piszę wpływają rzeczy, które spotykają mnie a także osoby, które spotykam na swojej drodze, ich historie i charaktery. Duży wpływ na mniej maja także odwiedzane miejsca i historie z nimi związane, zasłyszane legendy i opowieści. Tak naprawdę inspiracją może być wszystko tylko musi odpowiednio trafić do mojej głowy i serca.

7. Gdybyś mogła zamieszkać w dowolnym miejscu na Ziemi – gdzie by to było?

Tu gdzie mieszkam jest mi dobrze, ewentualnie na chwilę mogłabym spróbować pomieszkać nad morzem, ale pewnie bardzo szybko zatęskniłabym za górami.

8. Gdybyś miała milion złotych, co byś z nim zrobiła?

Na pewno nie wydałabym od razu tylko w coś zainwestowała.

9. Skoro życie jest takie krótkie, dlaczego nie robimy tylu rzeczy, które lubimy?

Moim zdaniem zawsze można zacząć robić coś co nas cieszy i daje satysfakcje. Trzeba tylko chcieć. I nie chodzi tu oto, by te rzeczy były od razu wymagające nie wiadomo jakich przygotowań, pieniędzy. Znajdźmy coś co jest w zasięgu naszych możliwości i do dzieła :)

10. Co robisz, gdy nikt nie patrzy? (To pytanie ma charakter typowo humorystyczny)

Gram w pokemony… ale ciii….

Bardzo dziękuję za możliwość „przepytania” Cię. Mam nadzieję, że pytania nie były problemowe. 
Życzę wszystkiego dobrego!

6 komentarzy:

  1. Nie znam autorki, ale trafiając na Twój wpis, co nieco już wiem. 🙂😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej autorce, ale chętnie poznam jej twórczość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo zapraszam do przeczytania jej książek. Są to fajne i lekkie obyczajówki ;)

      Usuń
  3. Kompletnie nie znam autorki, ale aż sobie wygoogluje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, na blogu możesz znaleź recenzję jej książki :)

      Usuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger