B. K. Staron - Richard Bonett. Pożądanie - Wydawnictwo WasPos - Recenzja Patronacka

„W życiu nie ma nic gorszego od odrazy, jaką żywi do ciebie osoba bliska twemu sercu. Nie ma nic bardziej okrutnego i bolesnego jak nienawiść zżerająca ostanie dobre myśli.”

Nanette to dwudziestoośmioletnia kobieta, która pracuję jako baristka w kawiarni oraz prowadzi zajęcia Klubu Książki Młodzieżowej. Cztery lata temu przeżyła bolesną tragedię oraz zawód miłosny. Cały czas nie może się pozbierać po tym dramatycznym i toksycznym związku i utratą swojego brata, który nie chce jej znać przez to uczęszcza na sesje psychologiczno-terapeutyczne, które jej nie pomagają.

Richard to podziwiany i pożądany psycholog, marzenie tysięcy kobiet, skrywa w sobie wiele mrocznych i brudnych tajemnic. Jednak za swoją zimną maską skrywa się niezwykle wrażliwy, twardy i silny mężczyzna.

Co się stanie jeśli tych dwoje poranionych przez życie ludzi podczas zajęć w bibliotece niespodziewanie się, że sobą spotka?

„Jego spojrzenie było tak głębokie, że wydawało mi się, iż stałam przed nim naga, a on przyszywał na wylot moje ciało, odkrywając najboleśniejsze tajemnice. Błądził we mnie, koił nerwy zielonym spojrzeniem. Wodził moje zmysły na pokuszenie, pozwalał, bym zatraciła się w nim bez pamięci.”

Kiedy drogi tych dwojga krzyżują się zaczyna się niebezpieczna i zmysłowa gra zmysłów. Ten tajemniczy i uwodzicielski mężczyzna zaczyna wprowadzać Nanette do swojego świata o którym nigdy wcześniej nie śmiała nawet pomyśleć. W tej grze specyficzną rolę odgrywają używane przez niego dziwne atrybuty: od aksamitnej opaski na oczy po skórzany pasek, od zimnej cegły po mahoniowe biurko. I teraz pewnie pomyślicie sobie, że już skądś to kojarzycie, to powiem wam zdecydowanie jest to książka, która się wyróżnia poprzez pryzmat przeszłości bohaterów, która wywarła na nich ogromne piętno.

Co się stanie jeśli uczucia jednego z nich staną się silniejsze niż pożądanie ciała? Czy ktoś taki jak Richard może się ustabilizować? A może to strach przed ponowną stratą i poniżeniem będzie silniejsza?

„Naucz mnie żyć we własnym piekle, a kiedy będzie już za późno, nie ratuj mnie. Nie ratuj, bo czuję, że bez ciebie moje życie nie ma sensu.

 Richard Bonett. Pożądanie to ognista historia, która pobudza wszystkie zmysły i przyśpiesza o szybsze bicie serca. Życie Nanette i Richarda nie jest sielanką, tu każdy boryka się ze swoimi demonami z przeszłości, które zaczynają przenikać na światło dzienne. I będą musieli nauczyć się sobie ufać, jeśli coś ma z tego być.

Autorka funduję nam masę intrygujących tajemnic i napięcia seksualnego.
Ciekawy pomysł na fabułę, mocno zarysowane charaktery głównych bohaterów, szybka akcja to coś co lubię. Nie mogę się już doczekać kolejnego tomu i tego jak autorka rozwieje moje wszystkie pytania związane z tajemnicami również tajemniczego i mrocznego Richarda Bonetta.

Polecam bardzo gorąco! Ta książka na pewno pobudzi waszą wyobraźnię. 



Dziękuję za możliwość objęcia książki patronatem autorce i  wydawnictwu 


10 komentarzy:

  1. zapisuję tytuł... choć moja lista czytelnicza jest już taka długa! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś szczególnie mnie nie ciągnie do tej książki. Na mojej liście mam wiele innych, bardziej interesujących mnie powieści.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę pamiętać o tym tytule. Kiedy będę miała mniej pozycji na półce z chęcią przeczytam!

    Pozdrawiam!
    recenzje-zwyklej-czytelniczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na półce, więc z pewnością przeczytam :-) Niech tylko doba się wydłuży :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zdecydowanie poczekaj na drugą cześć i przeczytaj je razem :D No czasu zawsze jest za mało..

      Usuń
  5. To raczej nie moje klimaty, ale wiem, komu mogę podsunąć ten tytuł :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger