Magdalena Krauze - Zaufaj mi jeszcze raz - Wydawnictwo Jaguar - Recenzja

„W życiu czasem przychodzą takie chwile, w których wydaje nam się, że świat jest beznadziejny, a problem, który nas dotknął, nie do przeżycia. Daj sobie trochę czasu, niech te emocje opadną, a wtedy może zechcesz go wysłuchać.”

Paulina po tym co niespodziewanie usłyszała postanawia wyjechać z dala od Igora. Czuję się zdradzona i oszukana nie chce słuchać jego wyjaśnień. Chce nabrać dystansu do tej sprawy oraz sił, żeby się z nią uporać.

Czy pobyt z dala od Igora pozwoli Paulinie spojrzeć na świat z innej perspektywy?

„Miłość składa się z drobnych gestów, których nie dostrzegamy na co dzień. Dopiero wspomnienia otwierają nam oczy.”

W urokliwym Karpaczu Paulina poznaję Adama, którego życie boleśnie doświadczyło. Tych dwoje od razu łapie ze sobą nić porozumienia i otwierają się na siebie. Człowiekowi lepiej nie raz otworzyć się na zupełnie obcą nam osobę wylać wszystko co nas boli niż zwierzyć się bliskiej nam osobie. Taką osobą właśnie stał się dla niej Adam, był kochany, zabawny mimo ogromu bólu jaki nosił w sercu to właśnie on i jego historia, poruszyło Paulinę, do tego stopnia, żeby dać chociaż szansę wyjaśnienia wszystkiego Igorowi, bo życie jest zbyt kruche, żeby unosić się żalem.

Jednak Igor też miał jakiś mały udział w tym, cały czas się nie poddawał i pokazywał jej drobnymi gestami za pomocą podarunków, że wciąż mu zależy i że się nie podda póki jej tego nie wyjaśni.

Tylko czy zdąży zanim los rzuci na nich kolejny straszny cios?

„Nigdy nie wiadomo, kiedy przyjdzie nam się pożegnać. Nie można niczego odkładać na jutro, bo jutro jest niepewne.”

Zaufaj mi jeszcze raz to kontynuacja przygód Pauliny i Igora. Tym razem możemy wczuć się jeszcze bardziej w obydwóch bohaterów, bo książka jest podzielona na dwie perspektywy jego i jej co bardzo lubię w książkach.

Ich historia uczy nas, że nawet najstraszniejsza prawda, w którą nie raz ciężko było by uwierzyć, jest lepsza niż słodkie kłamstewko. Bo prędzej czy później na pewno wyjdzie ona na jaw.

To co autorka funduję nam w drugim tomie jest tak zaskakujące, że w życiu nie przewidzielibyście tego, co Igor opowie Paulinie. To historia, która uderza w serducho! Ja byłam w szoku i to co zrobił Igor, wielki szacunek dla niego. Historię tych dwoje chłonęłam jak gąbka wodę i na końcu, aż było mi żal, że to już koniec. Chciało by się jeszcze więc i mam nadzieję, że to nie koniec ich przygód.

Polecam wam kochani bardzo serdecznie tę przepiękną historię o miłości, która zaczyna się w Czekałam na Ciebie, a kończy na Zaufaj mi jeszcze raz.



Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu 

8 komentarzy:

  1. Wspaniała kontynuacja, której podobnie, jak w przypadku części pierwszej miałam zaszczyt patronować. Cieszę się, że również ją polecasz moja droga. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję ci kochana tak dobrego patronatu :)
      Co do obyczajówek podchodzę tak z przymrużeniem oka, ale ta seria bardzo mnie ujęła :)

      Usuń
  2. Obydwie części mam w planach ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi bardzo ciekawie, na pewno kiedyś przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zainteresowana tą serią, bo książki już kilkakrotnie zwróciły moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedawno skończyłam czytać drugi tom. Pierwsza część była lepsza, ale ta jest przyjemnym romansem i tyle.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger