Riva Scott - Smak pokusy - Wydawnictwo WasPos - Recenzja Patronacka

 „Czasem potwór czai się bliżej niż nam się wydaje, w osobie, która powinna kochać cię bezwarunkowo.”

Maria Reyes (Ria) po śmierci swojego ojca musiała szybko dorosnąć i przejść przez piekło, które zgotowała jej matka. Poświęciła swoje życie, dla rodzeństwa i wcale tego nie żałuje bo Marcus i Victoria są dla niej najważniejsi. Zawsze wierzyła, że na realizację planów i marzeń nigdy nie jest za późno.

Nagle i niespodziewanie do jej życia wkracza zabójczo przystojny Carter. Stawia ją to przed nie lada wyzwaniem: pozwolić, aby namiętność przejęła nad nią kontrolę, czy może nadal ukrywać się w swojej bezpiecznej skorupie.

Czy Ria oderwie się od swojej przeszłości i zaryzykuje przyszłość?

„Ta kobieta będzie moją zgubą, jest pokusą w czystej postaci, a ja miałem ogromną ochotę poznać jej smak.”

Carter Green najbardziej rozchwytywany kawaler i biznesmen w San Francisco. Nie cofa się przed niczym, jeśli czegoś chce zawsze to dostaje. Teraz pragnie jedynie temperamentnej, zadziornej hiszpanki o niewyparzonym języku.

Ich pierwsze spotkanie, było epickie, wręcz "krwiste", jeśli przeczytacie to zrozumiecie o co mi chodziło. Napięcie pomiędzy nimi było nie do wytrzymania, ale ja lubię takie zadziory. Jeśli myślicie, że to kolejna historia jakich wiele to się mylicie. To gorąca historia z pieprzykiem, która was rozgrzeje do czerwoności, przyprawi o szybsze bicie serca nie tylko z rozkoszy, ale i poprzez wątki, które zaskoczą was swoją nieprzewidywalnością i nutką kryminału.

Poza głównymi bohaterami autorka wykreowała też świetne postaci drugoplanowe. Jedni z nich to Savannah przyjaciółka Ri, która jest mega wybuchową kobietą z pazurkami, która ma swoje złe doświadczenia. Johnny szofer i przyjaciel Cartera, który jest bardzo intrygującym facetem. O tej wybuchowej parce, będzie mogli przeczytać w drugim tomie pt. Smak Tajemnicy. Ja nie mogę się już doczekać.

„Byliśmy dwiema osobnymi duszami, dryfującymi w oceanie obcych ciał, gdy los połączył nas w jedno. Jak kwiat potrzebuje wody by rosnąć, tak ja potrzebowałem Marii Reyes by żyć. Była moim całym światem, na niej się zaczynał i kończył i tak będzie już zawsze.”

Smak Pokusy to bardzo udany debiut autorki, która pokazuję nam jak życie potrafi z nas zakpić, ale też jak bardzo potrafi być przewrotne. Historia Ri i Cartera pokazuję, że prawdziwa miłość przezwycięży każdą przeszkodę i najstraszniejsze zło jakie życie może na nich rzucić.

Jest to rollercoaster emocjonalny od samego początku do samego końca będziecie przeżywać z bohaterami ich zloty i upadki. Poprzez śmiech, złość i łzy wzruszenia. Ta historia zawładnie waszymi sercami i nie będziecie w stanie jej odłożyć ani na moment!

W moim sercu kotłuję się tyle emocji i uczuć, że nawet sobie nie wyobrażacie CARTER, który skradł mnie już od samego początku, mój jaskiniowiec i Ria zadziorna i waleczna o kruchym serduszku może trochę tak jak i ja. Ich historia jest mi bliska sercu, bo razem z autorką przeżywałam, każdy rozdział jaki pisała, a ja chciałam tylko więcej i więcej...

Tak na zakończenie już chcę wam tylko powiedzieć, że naprawdę polecam wam Smak Pokusy, takiej historii nigdzie nie znajdziecie!


Dziękuję mojej kochanej Rivi Scott za zaufanie i wydawnictwu 

8 komentarzy:

  1. Mam tę pozycję na swojej liście do przeczytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie książki i z przyjemnością ją przeczytam, gdy tylko będę miała okazję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo mnie to cieszy :) Teraz święta to jest okazja się podgadać :D

      Usuń
  3. Sama nie wiem, czy jest to książka dla mnie, ale opis brzmi całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa recenzja. Może poszukam książki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger