Meghan March - Pakt z diabłem - Wydawnictwo Editio Red - Recenzja

Dziesięć milionów dolarów. W ciągu dziesięciu dni. Takie ultimatum postawiono mi zaledwie trzy dni temu, a jeśli nie uda mi się zebrać tych pieniędzy... Żołądek aż skręca mi się na myśl o konsekwencjach. Wygram. Muszę. Nie mam wyboru.

India Baptiste jest niezależną i silną kobietą, która wychowała się na ulicy wraz ze swoja siostrą oraz kobietą, która je znalazła. Dziewczyna musiała sobie radzić, więc grała w pokera, gdzie była nazywana Królową Midas. W grze była znana z nadzwyczajnej urody oraz bezwzględności i jeśli postanowiła sobie, że musi wygrać, to robiła wszystko aby osiągnąć swój cel za wszelką cenę.

Jericho Forge to drapieżny, silny i niezależny miliarder, którego napędza zemsta. W kasynie nie ma  sobie równych zawsze wygrywa i nigdy się nie wycofuje. Bierze to co chce i kiedy chce, nie ma żadnych skrupułów.

Jednak Forge jest żywiołem. Siłą natury. Potężną falą, która wdziera się w mój świat i zostawia go całkowicie zmienionym.

Pewnego wieczoru, gdy India zasiadła przy pokerowym stole z nadzieją, że wygra tak bardzo potrzebne pieniądze, plany pokrzyżował jej Forge. Jednak dziewczyna się nie poddaje i zamierza wygrać zakładając się z Forge'em o dziesięć milinów dolarów, które są dla jej siostry być albo nie być. Indii zaryzykowała i przegrała tracąc wszystko.. znalazła się pod całkowitą władzą mężczyzny.   

Relacja Indii i Forga jest ciągłą walką dominacją i przechytrzenie tego drugiego. Oboje wiedzą czego chcą i lubią stawiać na swoim. A pożądanie siebie nawzajem staje się coraz silniejsze i zaczyna wykraczać poza wszystko co dotychczas znali. 

Jak zakończy się ta niebezpieczna i szalona gra w kotka i myszkę? Kto wyjdzie zwycięsko z tej rozgrywki? 

Podejmuję ryzyko, które innym wydaje się szaleństwem, ale gdy odchodzę z nagrodą większą niż cokolwiek, co byliby sobie w stanie wyobrazić w ich ciasnych umysłach, czuję ich zazdrość. 

Pakt z diabłem to rewelacyjny początek historii Indii i Forga, który rozpali wasze zmysły do czerwoności i rozbudzi waszą ciekawość do granic możliwości, że nie będziecie mogli się doczekać kolejnego tomu. 

Ten tom opowiada o dwóch osobowościach, których łączy więcej niż by mogli przypuszczać. Bezwzględność, siła, upór, zabójcza uroda oraz magiczne przyciąganie. W tym przypadku bohaterowie mimo początkowej niechęci pasują do siebie idealnie. 

Meghan March stworzyła kolejną świetną książkę, która skradła moje serduszko. W tej powieści nic nie jest takie jakie nam mogłoby się wydawać, że jest. Zaskoczy was nie raz i to jest fajne, że jest nieprzewidywalna, a ciągłe zwroty akcji sprawiają, że przez książkę się płynie. Polecam wam piekielnie gorąco!

6 komentarzy:

  1. Intrygująca, niegrzeczna, zmysłowa i pełna pikanterii powieść- takie są moje pierwsze domysły tuż po Twojej recenzji. Sama jestem ciekawa tej pozycji, więc zapisuję tytuł i być może niebawem wrzucę na ebooka- jeśli jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie idealnie dobrałaś słowa :) Na pewno ci się spodoba i wydaje mi się, że chyba jest w Ebooku :)

      Usuń
  2. Niestety jakoś nie ciągnie mnie do tej książki, ale bardzo się cieszę, że twoje serce skradła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sympatycznie, kiedy po spotkaniu z książką jesteśmy tak bardzo usatysfakcjonowani, właśnie o taki efekt nam chodzi, kiedy chwytamy za przygodę czytelniczą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie i zdecydowanie takie książki dają wielką radość :)

      Usuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger