Meghan March - Serce diabła - Wydawnictwo Editio Red - Recenzja

„Mówi się, że człowiek nie docenia tego, co ma, dopóki tego nie straci. Teraz każda komórka mojego ciała mówi mi, że nie jestem gotowa na utratę mojego męża.”

Forge zostaje porwany i uwięziony przez tajemniczych napastników, ale jego myśli krążą cały czas o swojej ukochanej. India próbuje go odnaleźć i zrobi wszytko, aby go ponownie odzyskać, ale wie, że sama nie da sobie rady więc postanawia zwrócić się o pomoc do człowieka, który pojawił się w jej życiu niedawno. 

Życie im pokazało, że nie można ufać nikomu. Przyjaciele stają się wrogami, a wrodzy znów okazują się być lojalni.

Czy Indii uda się uratować swojego męża? I ile będzie musiała poświęcić?

„Jest syreną, a ja żeglarzem, którego próbuje omamić. Jeszcze nigdy nie wywiodłem żadnego statku na rafy, ale ona jest w stanie doprowadzić mnie do katastrofy. Okręciła mnie wokół swojego małego paluszka i może uczynić ze mną wszystko”.

Jericho i Indie połączyła umowa, która miała być tylko formalnością - zwykły pakt z diabłem. Jednak czas spędzony, że sobą z dnia na dzień utwierdzało ich w przekonaniu, że zaczyna łączyć ich głębsze uczucie, które budzi się w nich w najmniej odpowiednim momencie. Kto by mógł się spodziewać, że diabeł może się zakochać i oddać swoje serce kobiecie, która miała być tylko środkiem do celu. 

Razem byli niepokonani, tworzyli parę idealną dwa silne charaktery, które nie cofają się przed niczym, żeby osiągnąć swoje cele. Oboje uparci i zawzięci, a pewne wydarzenia z przeszłości wymuszą na nich, że będą musieli podjąć wiele trudnych decyzji i nie zawsze będą to dobre decyzje, ale mimo to wciąż będą walczyć i stawiać czoła wszystkim problemom o raz demonom.  

Kto zwycięży w tej rozgrywce? Czy ich miłość będzie silniejsza niż wszystko inne? Czy historia Indy i Forge będzie miało swoje szczęśliwe zakończenie?

„To przez ciebie znalazłem się teraz na samym dnie piekła.”

Serce diabła to świetna książka, oryginalna, nieprzewidywalna i nietuzinkowa z mnóstwem emocji, napięcia i zwrotów akcji, przez które nie można się oderwać od czytania.

Autorka stworzyła mistrzowską serię, która obezwładnia czytelnika i wprowadza w niebezpieczny świat mafii, wielkich pieniędzy, pokera i władzy. Ja jestem zakochana w historii Indii i Forga, było ciężko mi się nimi rozstać. Pozostaną w moim serduszku i na pewno będę do nich wracać, bo jest to seria, którą musi poznać każdy z was. 

Bardzo się cieszę, że poczekałam, aż zostaną wydane wszystkie tomy i mogłam czytać swobodnie jeden po drugim, bo inaczej nie wiem czy dałbym radę wytrzymać to oczekiwanie, chybaby mnie to zabiło. I było warto i to jeszcze jak, zawładnęła mną ta seria.

A finał będzie spektakularny i bardzo intensywny w doznaniach, na pewno będziecie z niego zadowoleni. Polecam wam bardzo gorąco!

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu 

6 komentarzy:

  1. Im bliżej walentynkowego święta, tym cieplejsze stają się tego typu propozycje czytelnicze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Chociaż nie cierpię Walentynek, to romanse lubię czytać, ale takie nie cukierkowe.

      Usuń
  2. Ciekawie piszesz o tej książce. Czasami mam ochotę na jakiś romans, więc może i na ten się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki tej autorki kompletnie mnie nie interesują, choć dużo dobrego o nich czytałam.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger