Meghan March - Szczęście diabła - Wydawnictwo Editio Red - Recenzja

„Jeśli wsiądę do łodzi, to stracę coś, czego już nigdy mogę nie zaznać w życiu. Ale jeśli zostanę i uwierzę w słowa Forge’a, to ryzykuję moim sercem.”

India zostaje porwana przez Bastiena de Vere, który siłą wciąga dziewczynę na lódź i wypływa z nią w nieznane, żeby wyjawić jej okrutną prawdę na temat o Forge. Kobieta na początku nie chce go słuchać, ale w końcu kapituluję i nie może uwierzyć w tę intrygę, którą zaplanował Forge. 

Czuje się zdradzona i wykorzystana, kiedy dowiaduje się, że Forge podstępem wmanewrował ją w małżeństwo, a ona sama jest dla niego tylko środkiem do celu w negocjacjach z szefem rosyjskiej mafii.

„Bo już nie jesteś dla mnie środkiem do osiągnięcia celu. Jesteś celem samym w sobie. Jesteś we mnie. Jesteś częścią mnie. Tkwisz w mojej głowie. We krwi płynącej w moich żyłach.(...) Jeśli odejdziesz, zabierzesz to wszystko ze sobą. Wraz z moimi zmysłami i zdrowym rozsądkiem.”

Forge za wszelka cenę chce odzyskać swoją żonę i rusza jej na ratunek. W trakcie poszukiwań zdaje sobie sprawę, że zależy mu na niej bardziej niż mógł przypuszczać. Stała się dla niego kimś więcej niż na początku zakładał, że będzie. Jednak doskonale wie, że kiedy India pozna prawdę nie będzie chciała go znać a on zrobi wszystko, żeby zatrzymać ją u swojego boku. 

Kiedy odszukuję swoją ukochaną, ta zna już prawdę i nie chce z nim być żąda rozwodu i zamierza odejść, ale Forge nie zamierza jej tego ułatwić. Zdeterminowany składa jej pewną propozycję na którą dziewczyna musi przystać, co daje Jericho szansę na zawalczenie o jej serce. 

Forge musi pamiętać, że wrogowie nie mają czasu na sen i planują zemstę a on musi być czujny bo ma wiele do stracenia. Ma teraz czuły punkt i oni dobrze o tym wiedzą a skrywane tajemnice powoli wydostają się na powierzchnię...

Indii jest w niebezpieczeństwie, ktoś jej szuka i nie odpuści, a Forge dobrze wie kto i musi zrobić wszystko, żeby mu jej nie odebrali..

Czy bezwzględnemu diabłu uda się zdobyć serce swojej królowej? I czy pokonają wszystkie przeciwności i czyhające za rogiem demony przeszłości?

„Mówi się, że człowiek nie potrafi docenić wartości tego, co ma dopóki tego nie straci. Dokąd nie spotkałem Indii Baptiste, nie wierzyłem, że ja również zaliczam się do tego grona. A jednak.”

Szczęście diabła to książka, od której trudno się oderwać. Autorka funduję na już na samym początku niezłą gamę emocji za pomocą wspomnień Jericho, które pozwalają nam lepiej go poznać i zrozumieć jego poczynania, dlaczego jest taki zimny. Z każdą przeczytaną stroną możemy dostrzeż przemianę Forge, który uświadamia sobie, że Indii jest dla niego ważniejsza niż mógłby przypuszczać.

W drugim tomie dostajemy idealną dawkę napięcia, namiętności, tajemnic, które wywołują przyjemny dreszczyk emocji i ekscytacji. A zakończenie z pewnością wstrząśnie nie jednego z was i pozostawi ogromny niedosyt. Będziecie chcieli więcej! I dobrze, że ja nie muszę czekać na trzeci tom bo jest już wydany inaczej bym chodziła po ścianach z niecierpliwości. Polecam wam  bardzo gorąco. 

8 komentarzy:

  1. Wygląda całkiem interesująco i to zakończenie, które pozostawia niedosyt, uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie musisz sięgnąć, tylko zacznij od pierwszego tomu.

      Usuń
  2. ja czasami wolę poczekać aż wydadzą całą serię, bo to się nie da znieść, takiego oczekiwania ;-). Nie znam autorki, ale kusi mnie ta historia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami też tak robię, bo te czekanie mnie zabija potem.

      Usuń
  3. Dobrze, że na rynku są już dostępne trzy tomy tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakbym miała czekać to chyba bym się zapłakała..

      Usuń
  4. Pomimo pozytywnych opinii książki tej autorki dalej mnie nie interesują.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger