Akcja Poznaj Autora - Lilianna Garden



Imię i nazwisko: Lilianna Garden 

1. Jaka jest Twoja ulubiona książka/książki (maksymalnie trzy)?

Trudny wybór… Ale skoro mają być maksymalnie trzy, to: „Apelacja” Johna Grishama, „Ameryka w ogniu” Omara el Akkada oraz „Przeminęło z wiatrem” Margaret Mitchell.

2. A ulubiona piosenka?

Mam obecnie dwie ulubione piosenki: Skinny Living - Let Me In oraz  Lady Gaga, Bradley Cooper – Shallow. 

3. Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie?

Chwile spędzone z najbliższymi podczas zachodu słońca na plaży. 

4. Kim jest osoba, która najbardziej Cię inspiruje?

Inspiruje mnie niezmiennie moja mama i królowa Victoria – dwie silne kobiety, które potrafią walczyć o swoje. ;)

5. Jak zaczęła się Twoja przygoda z książkami, zarówno czytaniem, jak i pisaniem?

Moja przygoda z książkami zaczęła się gdy miałam kilka lat. :D Nadal pamiętam ilustrowany zbiór baśni, który przeglądałam z fascynacją. Miłość do samodzielnego czytania rozwinęła się wraz z serią o „Harrym Potterze”, natomiast pisać zaczęłam w gimnazjum. ;)

6. Czy wydarzenia, które wydarzyły się w Twoim życiu wpływają na to o czym piszesz?

W pewnym stopniu tak. Ponoć najlepsze historie pisze samo życie. ;)

7. Gdybyś mogła zamieszkać w dowolnym miejscu na Ziemi – gdzie by to było?

Sześć miesięcy mieszkałabym na jednej z wysp na Seszelach, a drugie sześć w Szkocji. Tak dla równowagi klimatycznej. 

8. Gdybyś miała milion złotych, co byś z nim zrobiła?

Hmm… wybudowałabym wymarzony dom na peryferiach jakiegoś miasta, z wielkim ogrodem i gigantyczną biblioteką. :D 

9. Skoro życie jest takie krótkie, dlaczego nie robimy tylu rzeczy, które lubimy?

Trudno znaleźć na to pytanie dobrą odpowiedź. Szczęśliwi Ci, którzy robią to, co lubią i mogą z tego wyżyć. :D Pewnie, część z nas boi się zaryzykować i wskoczyć do tej głębokiej wody, jaką jest życie. Bezpieczniej pływać będąc w łódce z kołem ratunkowym pod ręką. Z drugiej strony, gdzie w tym zabawa? W ostatnich latach nauczyłam się jednego – trzeba chwytać chwilę i okazję jeśli się pojawi, drugi raz możemy nie mieć tyle szczęścia. 

10. Co robisz, gdy nikt nie patrzy? (To pytanie ma charakter typowo humorystyczny)

Haha… Gdy nikt nie patrzy… gadam sama ze sobą. :D

Bardzo dziękuję za możliwość „przepytania” Cię. Mam nadzieję, że pytania nie były
problemowe.

Życzę wszystkiego dobrego!

2 komentarze:

  1. Moja przygoda także rozpoczęła się od HP :) Myślę, że dużo osób zapałało miłością do literatury zaczynając właśnie od tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie właśnie HP nie porwało. Nie wiem w sumie dlaczego jakoś tak nie poczułam tej chemii.

      Usuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger