MDS: Miłosne Rewolucje - Grupa Literacka Ailes - Recenzja

Chciałbym wam na początku trochę przybliżyć tą cudowną Grupę Literacka Ailes. Są to osoby w różnym wieku, które kochają to co robią, a do tego połączyła ich wspólna pasja do pisania. Dzięki temu powstała odjazdowa mieszanka naprawdę świetnych historii.

Grupa Literacka Ailes za sprawą wydawnictwa e-bookowo ma już na swoim koncie wydane książki takie jak antologię tematyczną "MDS" i rewelacyjną "Godzina Diabła" (która serdecznie polecam, recenzja wkrótce) i obecna premierowa "MDS: Miłosne Rewolucje"



To tak w skrócie więcej o tej grupie na ich stronie http://ailes.esy.es/O-Nas/

A I NAJWAŻNIEJSZE CAŁA SPRZEDAŻ Z WYDANYCH OPOWIEŚCI JEST PRZEZNACZONA DLA HOSPICJUM DLA BEZDOMNYCH KOTÓW.


Pomożesz mi?


Czyż to nie jest piękny i szczytny cel, ja jestem dumna z nich, że myślą o innych istotach na świcie, a nie patrzą tylko na siebie. Więc proszę kupujcie tą cudowną książkę. A teraz wracam do naszej gwiazdy numer jeden tej wyjątkowej dla mnie recenzji, ponieważ, są to dziewczyny, które uwielbiam z wattpada.

MDS: Miłosne Rewolucje

Co może łączyć hakerkę, parę szpiegów, zombie, seryjnego mordercę, czarownicę i boksera? By poznać odpowiedź na to pytanie, wyrusz z nami w podróż po meandrach romansu i erotyki w opowiadaniach zawartych w niniejszej antologii. MDS: Miłosne Rewolucje to reedycja wydanego już wcześniej zbioru. Znajdziecie w nim odświeżoną wersję dawnych prac, jak również zupełnie nowe, wyjątkowe historie. Wspólnym mianownikiem dla wszystkich tekstów niech będzie skrót MDS,którego rozwinięcie pozostanie tymczasowo naszą słodką tajemnicą. Jesteście ciekawi, czym jest ów sekret? Cóż, przekonajcie się sami, smakując przy okazji mieszanki słodyczy pierwszych uniesień, pikanterii zakazanych uczuć, goryczy utraconej miłości.

A teraz moja własna skromna opinia.

Opowiadanie pierwsze - Dla E. M.L , La Noir, Ailes

Ta historia mówi nam, że nieraz to, co dla nas jest dobre, jednak to odrzucamy, bo boimy się kochać. I z biegiem czasu uświadamiamy sobie, że to była właśnie ta, z którą chcielibyśmy być już do końca życia. 

„Wspominam jej słowa i wtedy uderza we mnie brutalna prawda, uświadamiając mi, iż zbyt późno zdałem sobie sprawę z tego, że ona nie jest tą, z którą mogłem żyć - ona jest tą, bez której nie mogę.”
  „Jest moim deszczem.”

Opowiadanie drugie - Karmelowy chłopiec, Agata Głowacz

Ta przygoda dwójki przyjaciół rozwaliła mnie totalnie i długo myślałam, co mam napisać o tej historii. Jest ona taka dobra i napisana ciekawie i interesująco. Agata jesteś cudowna i wiesz, że jestem twoją fanką.Ta piękna opowieść ukazuje nam, że nie zawsze przyjaźń może być miłością, nieraz po prostu jesteśmy do bliskiej osoby tak bardzo przyzwyczajeni, że cokolwiek by ta osoba robiła i nie wiadomo, jakby nas raniła, my nie chcemy od niej odejść. Żyjemy w tym bólu,wmawiając sobie, że jesteśmy szczęśliwi, aż w końcu nazbiera się tego aż tak dużo, że ta bańka wybuchnie.

"Dopiero po czasie zrozumiałam, że to nie ja byłabym nikim bez niego.To on byłby nikim beze mnie."

Opowiadanie trzecie - Poryw Namiętności, Lilianna Garden

Czym czytam dalej, coraz bardziej się zachwycam. Poryw Namiętności pokazuje nam, że nasz obiekt dawnych westchnień może być tą jedyną miłością, dla której warto zaryzykować, lecz główna bohaterka do samego końca nie chce się przekonać, że to, o czym marzyła, czyli rodzina, może właśnie się spełnić. Znajdziecie tutaj niezwykle cwaną siostrzaną miłość oraz gorące momenty uniesień.Dlaczego w takim momencie urwałaś? Chętnie bym kontynuację przeczytała, jeśli jako taką będziesz miała w planach, bo tam jeszcze dużo może się zadziać.

 „Proszę, nie mów mi, że nic nie czujesz, że to nie ma sensu, bo wiem doskonale,że jest inaczej. Nie 
można udawać uczuć, które widziałem w twoim spojrzeniu, czułem w twoim dotyku. To nie był tylko sex, księżniczko. Przestań to sobie wmawiać, bo ja nie mam zamiaru się poddać.”

Opowiadanie czwarte - Niewypowiedziane Er & Luca , La Noir, Ailes

Mocna, twarda i szczera dziewczyna oraz On uległy i szalenie zakochany od pierwszego wejrzenia.
Czy to może im się udać? Jesteście ciekawi, musicie to przeczytać! Niesamowicie lekko napisane i czytałam z uśmiechem na twarzy.

„Był jak Demon, jeden wieki żywioł. Kompletował nas, spinał w jedność, sprawiał, że plądrowaliśmy wszystko wkoło, gdy tylko mnie dotykał. Był mym zarzewiem, a najbardziej kochałam w nim to, że akceptował mnie taką, jaką byłam. Nigdy nie musiałam przy nim udawać kogoś innego, zawsze mogłam być sobą. Ponieważ właśnie taką mnie kochał.

Opowiadanie piąte - Miłosna gorączka, Ludmiła Skrzydlewska

Tak magicznie pokręconej historii to ja jeszcze nie czytałam. Muszę przyznać, miałaś na prawdę 
ciekawy pomysł.Prawdziwa miłość czy może magiczne zauroczenie? Jak potoczy się ta miłosna gorączka dziesięciu chłopaków i jednej pięknej. 

„Eliksir miłosny został stworzony, by przywiązać osobę, która go wypije, do tej, która go jej podała.
W twoim przypadku do osoby, która wlała ją do napoju. Nie tworzy jednak prawdziwej miłości, a
jedynie jej iluzję, mocne przywiązanie, które z czasem zmienia się w obsesje.”

Opowiadanie szóste - Na twój obraz, Noemi Vain, La Noir, Ailes

O wow! To jest pierwsze, co przychodzi mi na myśl po przeczytaniu tej historii. Jestem pod wrażeniem takiego genialnego pomysłu. Jedna chwila, ba, myśl w życiu tego młodego mężczyzny zmieniła się na zawsze za sprawą tajemniczego obrazu. Czyż to nie jest paradoks, że kiedy umieramy, nagle chcemy żyć?

„Czasem, leżąc na łóżku i czekając na nadejście snu, miałem wrażenie, że obraz mnie woła. 
Podchodziłem więc do niego, siadałem na podłodze i patrzyłem w wielkie, zapłakane oczy małej dziewczynki. W jej spojrzeniu było coś, co przesyłało wzdłuż mojego kręgosłupa dreszcze, i to 
bynajmniej nie te przyjemne. Wydawało mi się nieraz, że patrzy na mnie  oskarżycielsko, zupełnie
jakby wiedziała coś, z czego ja nie zdawałem sobie sprawy. Coś co napawało ją odradzą.”

Opowiadanie siódme – Lacrimosa, D.B. Foryś

Lacrimosa to opowieść o tęsknocie za miłością, która nie miała prawda przetrwać na zawsze. Ona 
kocha do szaleństwa, lecz porzuca, pozostawiając za sobą cierpienie. On stara się zapomnieć i kiedy 
mu się to udaje, ona niespodziewanie się zjawia. Czy ich uczucia mają szansę przetrwać?
Musicie przeczytać, żeby się przekonać.

„Obecność ukochanej wzbudziła w nim mieszane odczucia. Jeszcze parę miesięcy temu zrobiłby dla niej wszystko. Zniszczył i zabił każdego, kto raptem krzywo by na nią spojrzał. Natomiast teraz całość uległa zmianie. Wiedział już,że Audrey oznaczała nic innego, jak destrukcję, a ta nieplanowana wizyta mogła zwiastować jedynie kłopoty.”

Opowiadanie ósme - W obiektywie, Monika Pawliczak

Niesamowita fotoreporterka i niezwykłej sławy zawodnik MMA. Czy ich niespodziewanie spotkanie
przerodzi się w coś więcej? Czy gorący i powalający każdą dziewczynę na kolana Sasha zdobędzie 
nieśmiałą i nieosiągalną Gabi? Jesteście ciekawi to przeczytajcie. Ja na waszym miejscu bym była.

„Całe jestestwo Sashy błaga mnie o uwagę. Jego oczy, uśmiech, to jak się porusza, jak na mnie
patrzy. Momentami jestem zazdrosna o sposób, w jaki filtruje z aparatem. Zakrawa to niemal o 
erotyzm, albo to ja fiksuje.”

Opowiadanie dziewiąte - Serce Miasta, Ada Katarzyna Szewczyk ( Leah Stark)

Ta opowieść przeniesie was do świata fantasy. Pełna zaskakujących zwrotów akcji, miłosnych pogoni. Na pewno nie pożałujecie. 

„Nie chciałam dawać mu więcej miłosnych rad, nie chciałam nawet na niego patrzeć! Nie zdążyłam jednak tego powiedzieć, bo usta zamknął mi...pocałunek.”

Opowiadanie dziesiąte - Symfonia Znaków, Meg Adams

Wiedziałam, że to będzie rewelacyjna historia niczym, jak z bardzo dobrego filmu akcji i nie zawiodłam się, to było tak dobre i smaczne, że musicie to koniecznie przeczytać. Opowieść ma swój fascynujący początek i ekscytujący koniec. Zwrotów akcji tu zdecydowanie nie zabraknie. Zdradzę wam tylko mała część tego, co znajdziecie w tym opowiadaniu.
Charlotte dostaje niecodzienne zlecenie, musi włamać się do świetnie zabezpieczonej bazy i wykraść 
ich dane. A czy tejmniczy gość jej w tym pomoże, czy też pokrzyżuję plany, dowiecie się tego, czytając.

„W tak krótkim czasie udało mu się zburzyć cały mój świat. Świat, który znałam w którym to ja byłam królową własnego losu. Odebrał mi wiele, dając w zamian całą gamę niezrozumiałych emocji.Zepchnął do samego piekła jednym cholernym pocałunkiem.”

Opowiadanie jedenaste - Piętno szaleńca, Agnieszka Koc, La Noir, Ailes

No po prostu jestem oburzona tym, co tu się właśnie wydarzyło. Normalnie takiego to tylko zabić i nic więcej. I jak sobie pomyśle, że takie rzeczy zdarzają się na porządku dziennym, to aż mnie mdli.

„Wpatrywała się w jego czarne ślepia, a nich  dostrzegła jedynie czysty obłęd. Brzydotę w pięknie. 
Diabła.”

Opowiadanie dwunaste - Masaż serca, Grażyna Białas, La Noir, Ailes

Jego ręce każda kobieta chciałaby poczuć na swojej skórze, balansować na skraju rozkoszy i spełnienia za sprawą tylko dotyku magicznych posunięć ręki. Chcesz poczuć ten rozkoszny i magiczny masaż serca? 
Zapraszam na tę opowieść. ;) 

„Czekałam na moment, kiedy posunie się dalej, ale i bez tego czułam, że zaraz uniosę się nad  
"ołtarzem" i odlecę w kosmos.”

Opowiadanie trzynaste - Wszystko, czego chcę, Ewa Pirce

Pełna emocji, poruszająca historia młodego, niezwykle kruchego człowieka, odrzuconego przez społeczeństwo. Skrywa w sobie ogromną pasję, która daje mu dużo radości. Nagle spotyka na swojej
drodze dziewczynę, tak dobrą i motywującą, która pozwala mu ujrzeć świat, otworzyć się na niego. 
Spełniać swoje marzenia, bo przecież warto do tego dążyć z całych sił. 

Ewa uwielbiam twoją twórczość jesteś genialną pisarką. Dziękuję ci za to opowiadanie, które jest 
bliskie mojemu sercu poprzez Eda Sheerana. Przepiękny tekst piosenki, myślę ze Ed byłby zadowolony. Chciałabym go tu wstawić, ale myślę, że powinniście sami do niego dojść w tej historii.

„Najważniejsze w życiu, w tym, z czym musimy się zmierzyć i przez jakie ciemności się przedrzeć, jest to, aby w mroku i smutku odnaleźć światełko radości.”

Opowiadanie czternaste - Inwersja, Renata Kamińska

Po raz kolejny jestem w totalnym szoku i nie wiem, od czego by tu zacząć. To opowiadanie jest 
niesamowite, tak świetnie napisane, z taką lekkością. Ten niesamowity sposób, w jaki to przedstawiła autorka, sprawia, że wciągasz każde słowo, pochłaniając je niczym nienasycone zwierzę. Pobudzają 
twoją wyobraźnię do granic możliwości, a akcja, jaka się tam dzieje, wprowadzi was w myśli z 
pytaniami.

„Był jej zapałką w ciemnościach. Rozpalał się na kilka chwil, po czym po prostu gasł. Najwyraźniej zapomniała jednak o tym, że ogniem nie należy się bawić, bo nawet niewielka iskra wystarczy, by
wywołać ogromny pożar.”

Opowiadanie piętnaste - Igrając z ogniem, Margo Shaw, La Noir, Ailes

Opowiadanie bardzo miłe i przyjemnie napisanie. Zakończenie mnie zaskoczyło, nie spodziewałam się tego, nawet przez myśl mi nie przeszło, że to się tak może skończyć.

„Nic się nie liczyło - żadne przeczucia, chore zapędy, wyznawane zasady czy rozsądek. Oboje chcieli o tym wszystkim zapomnieć i poddać się temu, co wydawało się nieuniknione. Pragnęli jedynie czuć, smakować, zatracić się. Tylko czy możliwe, by łowca pragnął swej ofiary w inny sposób,niż dotychczas.”

Opowiadanie szesnaste - Mniszka. Historia Kariny, Alicja Krawiec

Jest to piękna historia młodej dziewczyny poszukującej spełnienia w miłości i szczęściu. W 
odnajdywaniu samej siebie i dążenia do realizacji swoich obranych celów. Czy tak zwana Mniszka będzie potrafiła się zakochać? Przekonajcie się sami.

„Karina oprócz matematyki miała drugą pasję. Jazdę rowerem. Gdy tylko czuła psychiczne 
zmęczenie, wsiadała na rower i pędziła przed siebie.”

Opowiadanie siedemnaste - Shadow - Początek Zemsty, Kamila Zielińska

Młoda zabójczyni poszukiwania w dwudziestu krajach, niezwykle inteligentna i sprytna, a 
jej jedyną misją jest Zemsta. Czy uda jej się zemścić? Przekonajcie się sami, wchodząc w ten niezwykły świat porachunków i akcji bez trzymanki. Zemsta jest słodka, a satysfakcja jeszcze lepsza.
Moja wattpadowa Alpi❤  Ubóstwiam wszystko, co jest spod twojego pióra. :)

„Nie wiesz, że cienia nie da się złapać?”

Opowiadanie osiemnaste - Niebezpieczny Romans, Lilianna Garden

Kolejne powalające opowiadanie, jakie tu przeczytałam, jestem naprawdę mile zaskoczona twoją pomysłowością. Czytało mi się to bardzo szybko, chłonąc każdy wers jak dobrą czekoladę.  
Jeśli chcecie wejść w ten Niebezpieczny Romans, a uwierzycie, że warto. Koniecznie przeczytajcie.

 „- Dokądś ci się śpieszy, skarbie? - zaśmiał się, drażniąc się z nią. Kobieta spojrzała na niego, z 
trudem łapiąc oddech. W jej oczach dojrzał mieszaninę złości i pożądania.”

Opowiadanie dziewiętnaste - Miranda, Magdalena Rewers

Pierwszy raz nie wiem, co mam powiedzieć, ale coś wypada. Jest to bardzo dobre opowiadanie, które
jest przepełnione pożądaniem i niespełniona miłością.

„ – Dlaczego? – Pokręcił głową, nie zgadzając się z kochanką; owinął szczelniej ręcznik wokół 
bioder, poszedł do łóżka i usiadł obok niej. – Myślę, że byłabyś całkiem fajną żoną – powiedział ciepło, głaszcząc ją po udzie.” 

Opowiadanie dwudzieste - Opal – Inicjacja, Anna Tuziak, La Noir, Ailes

Z tego opowiadania byłby niezły zarys na bardzo dobry film siencefinction. Świetna historia dziewczyny, która ucieka przed rządem, ale jednocześnie uświadamia sobie, że to ona może uratować świat od wiecznej zagłady. Kochana, mam nadzieję, że będzie tego kontynuacja albo może już jest?

„Zainfekowani mieli nie zarażać - Zarażali. Mieli umierać w ciągu doby - Nie umierali. Jedyne, co 
się zgadzało, to fakt że na tę chorobę nie było lekarstwa. Początkowo, do momentu, gdy okazało się, że takim lekarstwem może być ona sama.”

Opowiadanie dwudzieste pierwsze - Trzydzieści cztery kroki, Monika Bochenko,La Noir, Ailes

Pierwsza miłość jest piękna, lecz niekiedy wszystko nie idzie od razu tak, jakby miało być. Strata 
bliskiej osoby to ciężka przeprawa. Wszystko ma swoje miejsce i czas. Czy Issi uda się z tym pogodzić i zaakceptuje miłość z dzieciństwa?

„Chciała coś powiedzieć, ale zaschło jej w ustach. Jego błyszczące oczy niemal ją pożerały.”

Opowiadanie dwudzieste drugie - Wszystko... Anonim, La Noir, Ailes

Wyznanie miłości jest czymś przepięknym, ale nie jest łatwe, bo trzeba mieć w sobie choć trochę odwagi, żeby to tak pięknie wyrazić. Myślę, że to opowiadanie można zadedykować wszystkim zakochanym.❤

„Ponieważ, czasami kocha się kogoś tak bardzo, że ledwo można oddychać. Tak mocno, że dłonie 
drżą niczym u starca. Tak dojmująco, że bez słowa jesteś w stanie wydrzeć swe serce, aby podać na 
dłoni.”


 Podsumowanie całości:

Kochane pisarki,jesteście naprawdę genialne, a wasze pomysły skradły moje serce. W każdym 
opowiadaniu znalazłam coś dla siebie, co mnie urzekło, a momentami aż wgniotło w fotel i musiała 
minąć chwila, zanim się wyrwałam z zaskoczenia, zachwytu.Parę opowiadań skończyło się tak, że 
bardzo bym chciała więcej i więcej. Nie będę wyróżniała jednej typowej, która mi się najbardziej 
podobała, bo po prostu byłby to ciężki wybór. 

Dziękuję wam za tę możliwość przeczytania waszych niesamowitych opowiadań.❤ 

Do czytelników:

Kochani moi książkocholicy,koniecznie musicie sięgnąć po tę analogię MDS: Miłosne Rewolucje❤ 
Jest to naprawdę książka, która ukazuje przepiękną głębię miłości, jaka się zdarza w naszym 
codziennym życiu z nutką małej fantazji.

Polecam wam bardzo, ale to bardzo tę książkę, ale i poprzednie analogię. A do tego dziewczyny mają wielkie serca, wspomagając Hospicjum dla bezdomnych kotów.❤ 

 Pozdrawiam serdecznie ❤


  Uwielbiam to zdjęcie.



  







5 komentarzy:

  1. Zdecydowanie to nie są moje klimaty :) ale będę mogła coś polecić mojej koleżance.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że znajdzie się osoba, której może się spodobać. :)

      Usuń
  2. Lubię krótkie formy literackie, pozwalają zachować kontynuację czytania, nawet jak mało czasu w ciągu dnia uda się na nie zagospodarować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, a w tej Antologii, każdy może znaleź coś dla siebie, bo są w przeróżnych gatunkach. :)

      Usuń
  3. Nie przepadam za Antologiami, nie mogę się wczuć w krótką formę

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger