D.B. Foryś - Tylko Martwi Mogą Przetrwać - Wydawnictwo NieZwykłe - Recenzja Patronacka

Miłość ma oczy anioła, śmierć - diabła, zemsta właśnie zyskała moje! .

 Tylko Martwi Mogą Przetrwać to rewelacyjna kontynuacja pierwszego tomu o przygodach szalonej Tessy Brown. Po przeczytaniu Tylko żywi mogą umrzeć, miałam wielki niedosyt i chciałam więcej i więcej. Uzależniłam się od głównych bohaterów i chciałam przeżywać z nimi nowe przygody i rozterki życiowe. Jeśli pokochaliście zadziorną łowczynię i nieziemskiego demona to gwarantuję wam, że drugi tom jest jeszcze bardziej zaskakujący i emocjonujący.

Kroczyłam pośród mroku na długo przed tym,zanim cię poznałam. On nigdzie nie zniknie tylko dlatego, że postanowię omijać go z daleka, bo od zawsze był nieodłączną cząstką mnie. Zamieszkujemy jedno ciało, odkąd się urodziłam. Nie zapominaj o tym .

Po starciu w Watykanie, życie Tess mocno się skomplikowało. Straciła swoich przyjaciół oraz swojego ukochanego, który zniknął z powierzchni ziemi. Opuściła również jedyną osobę, która była dla niej jak rodzina. Przebywa obecnie w mieście, którego nienawidzi i pracuję dla agencji, za którą nie przepada. Jej życiem kieruję teraz chęć zemsty. Jakby tego było mało, to jej ścieżki krzyżują się z kimś, kto, wie o niej wszystko. Przystojny i tajemniczy mężczyzna, który przyciąga swoją niezwykłą aurą, ale i przeraża.

Czego będzie chciał? Okaże się wrogiem czy przyjacielem? A może kręci się w pobliżu tylko po to, by odciągnąć jej uwagę od czegoś ważniejszego, jak na przykład od tych przeklętych skarabeuszy, o których wciąż nic nie wie. Jedno jest pewne. Tess nigdy nie odpuszcza.

Jak tylko wykonałam krok, naraz moje ciało zastygło, zaś obraz rozpłynął się przed oczyma. Zanim totalna czerń przysłoniła mi wzrok, poczułam łagodne kołysanie, a w uszach zadźwięczał lodowaty głos. Brzmiał na wzór wynaturzenia. Oznaczał kłopoty. I to makabryczne.

Tylko Martwi Mogą Przetrwać to świetna kontynuacja. Autorka miała świetny pomysł na fabułę, którą świetnie poprowadziła, przez co książkę się pochłania. Zaskakujące zwroty akcji i wybitne dawkowanie emocji do samego końca. W tej historii jest wszystko, co powinno mieć dobre fantasy. Mrok, Walka, Tajemnice, Siła, Niespodzianki, Demonicznie Przystojni Faceci i ona Kobieta, która jest nie do zdarcia! Polecam wam bardzo gorąco ponownie zapolować z Tessą, bo zło nigdy nie śpi!

Ja jestem zachwycona i już nie mogę się doczekać kolejnej części. Czekam z ogromnym apetytem.




Dziękuję autorce za możliwość objęcia patronatem książki oraz wydawnictwu. 


 Zachęcam także do zajrzenia na strony autorki;

www autorskie: http://dbforys.pl/ 
www powieści: http://www.tessabrown.pl/
Grupa fanowska: https://www.facebook.com/groups/337505850433306/
Strona wydawcy: https://www.facebook.com/wydawnictwoniezwykle/?epa=SEARCH_BOX

Także zapraszam was na fragment i recenzję pierwszego tomu; 

Fragment - Tylko żywi mogę umrzeć 
Recenzje pierwszej części znajdziecie tutaj --> Tylko Żywi Mogą Umrzeć

6 komentarzy:

  1. Kiedyś się skuszę na te dwie książki, na pewno :) Ale najpierw muszę uporać się z moimi zaległościami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej serii, ale fantasy to nie mój gatunek, więc raczej się nie skuszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale nie każdy lubi taki gatunek.
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  3. Uwielbiam fantasy, więc to książki z pewnością dla mnie! Pobieram na legimi i zabieram się za czytanie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj koniecznie znać jak przeczytasz jestem ciekawa twojej opinii! :) :*

      Usuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger