D. B. Foryś - Tylko Martwi Mogą Przetrwać - Wydawnictwo NieZwykłe - Zapowiedz Patronacka

Z wielką przyjemnością przedstawiam wam książkę, którą wzięłam pod swoje skrzydła. W tym roku jest to mój kolejny już patronat, z którego bardzo się cieszę. Tylko Martwi Mogą Przetrwać to kontynuacja rewelacyjnego pierwszego tomu o przygodach szalonej Tessy Brown, która zostanie wydana przez Wydawnictwo NieZwykłe. 

D. B. Foryś Na co dzień mieszka i pracuje we Wrocławiu. Ma milion pomysłów, które krok po kroku stara się realizować, wiecznie narzeka na brak czasu. Fanka powieści Paulo Coelho oraz filmów Quentina Tarantino. Przepada za komiksowymi superbohaterami, a także rozpływa się nad twórczością Warhola i Lichtensteina. Mogłaby słuchać Aurory godzinami.

 Tylko Martwi Mogą PrzetrwaćTo rewelacyjna kontynuacja pierwszego tomu o przygodach szalonej Tessy Brown. Zaskakujące zwroty akcji i wybitne dawkowanie emocji do samego końca. W tej historii jest wszystko co powinno mieć dobre fantasy. Mrok, Walka, Tajemnice, Siła, Niespodzianki, Demonicznie Przystojni Faceci i ona Kobieta, która jest nie do zdarcia! Polecam wam bardzo gorąco ponownie zapolować z Tessą, bo zło nigdy nie śpi!

Malwina Nowak, Świat książkowy Mali


Opis; 

Miłość ma oczy anioła, śmierć – diabła. Zemsta właśnie zyskała moje! Mam na imię Tessa i cóż… Moje życie lekko się skomplikowało… Przebywam w mieście, którego nienawidzę. Wykonuję pracę, której nie lubię, i wciąż myślę o ludziach, których już dawno powinnam wyrzucić z pamięci.
Jakby tego było mało, spotykam kogoś, kto najwyraźniej wszystko o mnie wie. Czego chce? Jest wrogiem czy sprzymierzeńcem? A może kręci się w pobliżu tylko po to, by odciągnąć moją uwagę od czegoś ważniejszego, jak na przykład te przeklęte skarabeusze, o których wciąż nic nie wiem.
Jedno jest pewne – ja nigdy nie odpuszczam.




Krótko o książce; 

Tylko Martwi Mogą Przetrwać to druga część cyklu zatytułowanego Tessa Brown

Jeśli czytaliście pierwszą część, wiecie, czego się spodziewać. Będzie odrobinę mrocznie i tajemniczo, ale przede wszystkim fantastycznie, wesoło i NIESAMOWICIE. 

Życie Tess Brown mocno się skomplikowało. Przebywa w mieście, którego nienawidzi. Wykonuję pracę, za którą nie przebada i wciąż myśli o ludziach, których już dawno powinna wyrzucić ze swojej pamięci. Jednak jakby tego było mało, to jej ścieżki krzyżują się z kimś, kto, wie o niej wszystko. Czego będzie chciał i czy okaże się wrogiem, a może przyjacielem? A może kręci się w pobliżu tylko po to, by odciągnąć jej uwagę od czegoś ważniejszego, jak na przykład od tych przeklętych skarabeuszy, o których wciąż nic nie wie. Jedno jest pewne. Tess nigdy nie odpuszcza.

Książkę możecie zamówić już w przedsprzedaży na; 

Empik -> klik
Livro -> klik


Zapraszam serdecznie na social media autorki;

www autorskie: http://dbforys.pl/

6 komentarzy:

  1. Książka dla mojej młodzieży, chętnie podeślę tytuł pod rozwagę, powinni się wkręcić w fabułę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już na innym blogu o tej książce jak i pierwszym tomie, poprzedzający ten tytuł. Jeszcze nie wiem czy po nie sięgnę. Z ostateczną decyzją poczekam do pierwszych recenzji.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja pierwszego tomu jest już u mnie na blogu więc zapraszam do poczytania :)

      Usuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger