Ewa Pirce - Zapisane w Pamięci - Wydawnictwo NieZwykłe - Zapowiedz Patronacka

Z wielką przyjemnością przedstawiam wam książkę, którą wzięłam pod swoje skrzydła w tym roku, jest to mój drugi patronat i nieostatni. Zapisane w Pamięci to trzecia książka autorki Ewy Pirce, która debiutowała w 2017 roku swoja powieścią pod tytułem Córka Pedofila, która była fenomenalnym początkiem i ukazała się dzięki Wydawnictwu Wieża Czarnoksiężnika. Ewa także wystąpiła gościnnie ze swoimi dwoma, krótkimi opowiadaniami w Antologii Tematycznej pt. "MDS: Miłosne Rewolucje" o tytule Wszystko, czego chcę oraz Godzina Diabła i jej Czarny Anioł. Natomiast największą rozpoznawalność jej przyniosła druga książka pt. Obietnica, która ukazała się dzięki Wydawnictwu NieZwykłe. Był to strzał w dziesiątkę książka jest fantastyczna bez dwóch zdań. Sama Ewa jest bardzo miłą  i sympatyczną osobą z zwariowanymi pomysłami jej nie da się nie kochać. Kochająca książki ekonomistka pochodząca z niewielkiej miejscowości położonej blisko Kielc. Matka dwójki cudownych dzieci, żona, siostra, córka oraz przyjaciółka. Miłość do pisania zrodziła się w niej z miłości do czytania. Jej największym natchnieniem i inspiracją jest, była i zapewne będzie muzyka. Pisanie to dla niej także relaks i przyjemność, to momenty, kiedy może pozwolić sobie na odpoczynek, nie tylko fizyczny, ale i umysłowy. Bo dzień bez godziny ze słuchawkami w uszach oraz oddawania się swojej pasji – jest dniem straconym. 


Zapisane w Pamięci to opowieść ukazująca ból i cierpienie, a także miłość Alexa i Evy, którzy muszą walczyć o swoje lepsze jutro. Przygotujcie się na istną emocjonującą bombę, która powali nie jednego z was. 

Opis: 

Jako nastolatka Eva podjęła kilka bardzo złych decyzji. Młoda, naiwna i zakochana, nie podejrzewała, że chłopak, którego obdarzyła bezgraniczną miłością, okaże się jej oprawcą, pozbawi marzeń oraz zaufania do ludzi. Zamiast miłości i ciepła poznała smak bólu i nienawiści. Przy odrobinie szczęścia i olbrzymiej ilości desperacji udało jej się od niego uciec i rozpocząć nowe życie. Lecz czy można uwolnić się od czegoś, co wypaliło na umyśle trwałe piętno, na każdym kroku przypomina o strachu i rzuca w wir wspomnień?

Alex to odnoszący spektakularne sukcesy bokser, który za maską wrogości, zarozumialstwa i nonszalancji kryje więcej cierpienia, niż ktokolwiek zdołałby udźwignąć. Od najmłodszych lat przyjmował od życia bolesne ciosy. Tylko niesamowita wola walki i hart ducha pozwoliły mu przetrwać najtrudniejsze chwile. Jako dorosły wspiął się na wyżyny, zdobył wszystko, o czym nawet nie śmiał marzyć. Jednak nadal brakuje mu najważniejszego – miłości.

Gdy los krzyżuje ścieżki tych dwojga, oboje dostają to, czego od zawsze pragnęli. Alex daje Evie wsparcie i poczucie bezpieczeństwa, których dziewczyna tak bardzo potrzebuje. Ona natomiast staje się dla niego zabawieniem i przepustką do osiągnięcia pełni szczęścia. Miłość, która ich połączyła, zdarza się raz na sto lat. Ale czy ich uczucie będzie trwać wiecznie? Czy przyjdzie im za nie zapłacić? Czy ta bajka zakończy się słynnym "żyli długo i szczęśliwie"?


Jeśli światło nie jest wystarczająco silne, by przebić się przez mrok, zostaje po prostu wchłonięte, a my pozostajemy z niczym – oprócz bolesnej wyrwy w sercu.



Na jeszcze większą zachętę mam dla was krótki fragment; 

– Spójrz, aniele – polecił łagodnie, wskazując na coś przede mną.
Uniosłam wzrok i zobaczyłam, że cały ogród migocze. Osłupiała, oderwałam głowę od jego ramienia i zapatrzyłam się w małe świecące punkciki, rozsiane pomiędzy drzewami, które nieśpiesznie się poruszały. Powoli wstałam. Zanurzając stopy w zimnej, mokrej trawie, podążyłam przed siebie, wiedziona czarodziejskim blaskiem, który mnie całkowicie oczarował. Stałam pośrodku ogrodu, otoczona bujną roślinnością, a wokół mnie jaśniały świetliki w radosnym nocnym tańcu. Srebrzyste kłęby cekinów zdobiły korony drzew. Czułam się tak lekko i bajecznie, jakbym przeniosła się do świata pełnego magii, pozbawionego zła i cierpienia. Stąpałam po zielonym dywanie, z zachwytem chłonąc rozpościerający się wokół mnie widok. Nie wiem, ile minęło czasu, zanim Alex za mną stanął, nie dotykając mnie jednak.
– Mogę? – zapytał, a ciepło jego głosu owiało moją szyję. 
Przełknęłam nerwowo ślinę, przytakując niepewnie głową. 
Poczułam obejmujące mnie ramię. Wypuściłam wstrzymywane nieświadomie powietrze i starałam się nie skupiać na jego spoczywającej na mojej talii dłoni. Pozwoliłam mu na tę bliskość, chcąc uszczknąć dla siebie trochę spokoju i ciepła. Pozwoliłam sobie na chwilę zatracenia z tym już nie tak obcym mężczyzną. Zatopiłam się w nim, poddałam jego woli.
– Cudowanie tu – szepnęłam, obawiając się odezwać głośniej, żeby nie zburzyć magicznej chwili. 

– Wiem – odszepnął. Oparł brodę o moje ramię, wtulając się tym samym we mnie. Wzdrygnęłam się, ale nie odsunęłam. Zaufałam mu i miałam nadzieję, że mnie nie zawiedzie. – Właśnie to chciałem ci pokazać. – Jego gorący oddech muskał moją chłodną skórę, znacząc ją gęsią skórką. – Kiedy po raz pierwszy je zobaczyłem, sądziłem, że to małe aniołki, które przyleciały, żeby zabrać moją duszę i uwolnić mnie od życia".

Te walentynki musicie spędzić z Alex'em i Evą 

A jeśli was jeszcze nie zaciekawiłam to przeczytajcie jak pięknie rekomendują książkę cudowne blogerki i czytelniczka. 

"Czasami życie popycha nas do zrobienia czegoś, co na zawsze zmienia bieg naszej historii. Ale czy musi to od razu oznaczać wieczne życie w mroku? Bohaterowie gnani są demonami traumatycznej przeszłości, przeciwności losu, bolesnymi tajemnicami, nieokiełznaną namiętnością i miłością, która potrafi ranić bardziej niż zadawane ciosy. Nowa powieść Ewy Pirce ma w sobie wszystko to, za co kocham romanse. »Zapisane w pamięci« to prawdziwy emocjonalny nokaut, który powali Was na kolana i sprawi, że historia Alexa i Evy na długo wyryje się w Waszej pamięci i sercu."

Katarzyna Ewa Górka, Katherine the bookworm

"Zapisane w pamięci" to brutalna, przerażająca oraz porażająca opowieść o miłości Alexa i Evy – dwójki niedoskonałych, zepsutych przez przeszłość ludzi, próbujących przeżyć teraźniejszość oraz walczyć o przyszłość. Ewa Pirce jako mistrzyni niekonwencjonalnych miłosnych opowieści ukazuje emocje, uczucia oraz dramat bohaterów w najlepszy dla siebie sposób. Treść książki, niczym najwyższej rangi dreszczowiec, trzyma w napięciu od pierwszego do ostatniego akapitu."

Czytelniczka, Nela Groniak

"Historia Evy i Alexa to emocjonalny tajfun, który po prostu zmiecie Was z nóg. Ewa Pirce czaruje słodkimi słowami, by za chwilę strącić czytelnika w przepaść pełną smutku, brudu i cierpienia. Niezwykły styl oraz język, jakim opowiada o miłości, ale i o okrutnej przeszłości bohaterów sprawi, że ta opowieść na długo zapisze się w Waszej pamięci."

Meg Adams, Niegrzeczne dziewczyny recenzują

"Zapisane w pamięci" to opowieść o dwójce zranionych dusz. Ludziach miażdżonych przeszłością, ukrywających głęboko w sobie koszmarne wspomnienia. Piękna, bolesna, niebywale ekspresyjna historia, która skruszy wiele serc."

Anna Tuziak, zazyjkultury.pl

"Ewa Pirce ponownie serwuje nam książkę, która sprawia, że czytelnik nie może złapać tchu i pogodzić się z dramatem rozgrywającym się w jego głowie. Historia Evy i Alexandra jest brutalna, pełna negatywnych emocji, trudnych doświadczeń życiowych oraz miłości – tak silnej, że przetrwa nawet największy huragan. Ta powieść to prawdziwa uczta emocjonalna, która na długo zostanie w Waszych sercach!"

Patrycja Bomba, portal Book Paradise

Mam nadzieję, ze was bardzo zaciekawiłam i sięgniecie po tę książkę, ale i nie tylko również pozostałe książki Ewy musicie nadrobić, jeśli jeszcze nie czytaliście. 

Zostawiam dla zainteresowanych link do recenzji pozostałych książek autorki oraz najnowższej; 
Córka Pedofila -> klik 
Obietnica -> klik 
MDS: Miłosne Rewolucje -> klik 
Zapisane w Pamięci -> klik

A jeszcze podczas czytania możecie sobie odpalić Play Listę z Zapisane w Pamięci  https://www.youtube.com/playlist…

12 komentarzy:

  1. To mamy wspólny patronat! :)

    Pozdrawiam serdecznie ♥♥
    Nie oceniam po okładkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, ale się cieszę Haniu 😍 To nasz pierszy wspólny patronat i mam nadzieję, że nie ostatni 😄

      Pozdrawiam i ściskam kochana ❤️

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę 😄 Ja na twojego też mam oko 😘❤️

      Usuń
  3. Gratuluję patronatu!
    Książkę pewnie przeczytam, jak pojawi się na Legimi. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie 😘 Bardzo mnie to cieszy, bo naprawdę warto. 😉

      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  4. Sympatycznie jest obejmować książkę patronatem, żyje się wówczas jej sukcesem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie się z tobą zgodzam. Jestem taka podekscytowana i nie mogę się doczekać, aż będę ją mieć w rączkach 😍 Cudowne uczucie.

      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  5. Gratulacje :)
    Aczkolwiek książka nie w moim guście. Prędzej myślałam, żeby może sięgnąć po Córkę pedofila...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie 😃 Aj może dasz jej szansę nigdy nic nie wiadomo może akurat ci się spodoba 😉 Aj Córka Pedofila jest naprawdę piękna i emocjonująca książką do tego napisane na faktach. Polecam ją bo jest naprawdę świetna i myślę, że ci się spodoba. 😊😉

      Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  6. Oj, spodobała mi się :D chyba przeczytam 😋

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj czytaj, czytaj i to koniecznie 😄😍

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger