Monica James - Fallen Saint - Wydawnictwo Kobiece - Recenzja

Kiedy myślę o jego dotyku, kiedy zatracam się w jego słowach, czuję, że zrobię dla niego wszystko. Absolutnie wszystko. Jeśli będzie trzeba, sprzedam duszę. Nawet jeśli kupcem będzie sam diabeł”.

Willow po czasie spędzonym tylko we dwoje z Saintem na bezludnej wyspie, trafia w ręce Aleksei'a Popov'a, który jest niebezpiecznym gangsterem w Rosji. To właśnie jemu została sprzedana dziewczyna, od teraz ma być mu posłuszna i ma nazywać go swoim panem. Jednak ona nie zamierza się mu poddać, walczy z nim każdego dnia, ale to intryguje Aleka jeszcze bardziej. 

Każdy dzień spędzony pod dachem mrocznego Aleksei'a, jest dla niej udręką. Mężczyzna zaczyna wprowadzać ją w świat skomplikowanych rozgrywek między najbardziej wpływowymi, a zarazem najniebezpieczniejszymi osobami w całej Rosji. A do tego wszystkiego dochodzi jeszcze niespodziewanie drugie oblicze Aleka, przez co Willow zaczyna wątpić we wszystko, co dotychczas wierzyła.

Zaczyna się jedna z najważniejszych walk w życiu, walka o przetrwanie i wolność. Dla niej i dla ukochanego. 

Alek jest mistrzem gry i on wyznacza reguły. My zawsze byliśmy pionkami, czekającymi na jego następny ruch”.

Aleksei Popov jest najpotężniejszym bossem narkotykowym w Rosji. Kręci go posłuszeństwo kobiet, wymaga od nich pełnego poddania a każda jego niewolnica ma nazywać go panem. 

Do perfekcji opracował sztukę manipulacji, jego aura jest zdecydowanie mroczna, jednak niektóre zachowania, szczególnie uczucia jakie zaczął darzyć Willow, sprawiają, że poznajemy jego drugą lepszą stronę, przez co bohaterka, jak i my mamy poczucie dezorientacji... Czy to co robi jest prawdziwe, czy to tylko uknuty plan?

Między nami zawiązała się więź, a teraz, choć powinna osłabnąć, gdy zobaczyłam jego prawdziwe oblicze, stała się jeszcze mocniejsza... stała się prawdziwym uczuciem”.

Saint i Willow trafili do paszczy lwa i będą musli być silni, żeby przetrwać. Mimo, że dziewczyna należy teraz do Aleka, on trwa przy niej... Oboje są ogromnym niebezpieczeństwie, muszą ukrywać swoje uczucie, przed diabłem, jeden błąd może skończyć się dla nich źle. 

Szanse na przetrwanie z dnia na dzień maleją i uwolnienie się z złotej klatki staje się coraz trudniejsze. Jednak Saint zrobi wszystko, żeby uwolnić ukochaną, nawet kosztem samego siebie.

Oddalasz ode mnie ciemność i sprawiasz, że chcę przyjąć światło”.

Fallen Saint to kontynuacja losów Willow i Saint'a, których poznaliśmy w pierwszym tomie Bad Saint. Na samym początku autorka już nas ostrzega przed brutalnymi scenami jakie tam znajdziemy, więc jeśli ktoś nie lubi przemocy, wulgarnego języka, przetrzymywania i mrocznych niepokojących scen to może się wam nie podobać. Ja natomiast jestem zachwycona.  

Autorka stworzyła tak dobrą i mroczną powieść, która przepełniona jest takimi ładunkami emocji oraz niepewności, co się zaraz wydarzy, że nie jest się stanie jej odłożyć. Monica bardzo sprytnie miesza naszej bohaterce w głowie ale nie tylko jej, bo także i nam czytelnikom. To jak wykreowała postać Aleka to zaskakujące, jak on potrafi namieszać w naszym umyślę, z jednej strony okrutny, a z drugiej ma w sobie taki urok i ukrytą głęboko dobroć, że to dekoncentruje.

Historia Willow i Saint'a nie jest łatwa, jest brutalna i szokująca pełna wielu przeszkód. Oboje muszą walczyć o wolność, o uczucie jakie ich połączyło, w wojnie, w której bronią jest manipulacja i brak skrupułów. Każdy chce ugrać dla siebie jak najwięcej. Jeśli kochamy kogoś tak mocno, że zależy nam tyko na dobru drugiej osoby, to jesteśmy w stanie poświęcić dla niej wszystko. 

Zakończenie sprawia, że ma się ochotę od razu sięgnąć po trzecią część i teraz ubolewam, że nie mam jej pod ręką. Moje serduszko wręcz krwawi, muszę szybko zakupić Forever my Saint. 

Polecam wam bardzo gorąco sięgnąć po serię All The Pretty Things, bo to naprawdę świetna i mroczna  historia, tylko koniecznie zacznijcie od Bad Saint! Nie da się czytać tego oddzielnie. 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu 

11 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tą serią i chyba skuszę się przeczytać :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, tym bardziej, że już wyszły wszystkie części i najlepiej mieć je wszystkie od razu pod ręką.

      Usuń
  2. Kurcze, no nie czuję, by to była historia dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. „Oddalasz ode mnie ciemność i sprawiasz, że chcę przyjąć światło” - cytat bardzo ciepły, ciekawie brzmiący, prawdziwa bliskość oddala cienie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, też bardzo mi się spodobał ten cytat idealnie pasuje do bohaterów ;)

      Usuń
  4. Siostra chyba czytała już ten tom, bardzo lubi tę serię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobała, chociaż przyznam, że pierwszy tom na początku był ciężki dla mnie ale czym dalej to się coraz bardziej przekonywałam aż bardzo polubiłam tę serię ;)

      Usuń
  5. Ta seria kusi mnie coraz bardziej. Z chęcią ją przeczytam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger