AT. Michalak - W jego oczach - Wydawnictwo WasPos - Recenzja Patronacka

W moich oczach była aniołem. Nie wiedziałem, czy przyniesie mi ukojenie, czy może zgubę.

 Mia Thompson to młoda kobieta pełna pasji i marzeń. Nigdy się nie poddaje i mimo swojej kruchości i niewinności walczy o swoje.

 Derek Brown to typowy dupek, który nie widzi nic poza własnym czubkiem nosa. Nie w głowie mu żadne związki. Lubi kobiety, ale jeszcze bardziej lubi zabójczy seks z nimi. Ma jednak jedną zasadę nie sypia z kobietami, które dla niego pracują. 

Chciałem, by wiedziała o mnie wszystko i jeśli mimo to postanowi dać mi szansę, będę wiedział, że z taką kobietą mogę spędzić całe życie. Kobietą, która pokocha mnie pomimo całego mojego gówna.

 Mia potrzebuję pieniędzy, żeby zacząć spełniać swoje marzenia. Podejmuję więc prace w barze
jako kelnerka, gdzie poznaję Dereka, który jest tam szefem. Pomiędzy nimi od razu zaczyna iskrzyć. Niewyobrażalna siła ciągnie ich ku sobie. Obaj wiedzą, że nie pasują do siebie, są jak ogień i woda. Jednak co poradzić jak serce, nie chce słuchać rozumu. 

Czy Derek, który jest kobieciarzem, jest w stanie się zmienić i poddać się prawdziwemu uczuciu?
Czy Mia podda się swoim pragnieniom i da szanse na stworzenie czegoś pięknego?  
I  co zrobi Derek, kiedy na horyzoncie pojawi się konkurent?  Podda się czy będzie walczył?

Trzeba umieć zakładać maskę, nigdy nie można pokazać słabości, bo przeciwnik zawsze to wykorzysta. U zawodników im bardziej wredny i zacięty wyraz twarzy, tym większa szansa na przestraszenie rywala.

 W jego oczach to lekka i przyjemna historia, przez którą się płynie. Pełna pożądania, namiętności oraz walki z przeciwnościami losu. Autorka stworzyła historie, która pozwoli nam zapomnieć o problemach. Czytając o przygodach Dereka i Mii odpłynięcie w ich świat i przeżyjecie przyjemne chwilę. Polecam wam bardzo gorąco. 

Za egzemplarz i możliwość objęcia książki patronatem dziękuję autorce i wydawnictwu 

 

2 komentarze:

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger