D. B. Foryś - Tylko Żywi Mogą Umrzeć - Wydawnictwo NieZwykłe - Zapowiedz Patronacka

Z wielką przyjemnością przedstawiam wam książkę, którą wzięłam pod swoje skrzydła. W tym roku jest to mój kolejny już patronat, z którego bardzo się cieszę. Tylko Żywi Mogą Umrzeć to pierwsza solowa książka autorki, która zostanie wznowiona dzięki Wydawnictwo NieZwykłe. Wcześniej mogliście zapoznać się z twórczością autorki w antologiach tematycznych Grupy Literackiej Alies. „Godzina Diabła”, gdzie ukazały się jej dwa opowiadania Tessa Brown i Josephine. „MDS: Miłosne Rewolucje” mogliście przeczytać Lacrimosę. Wkrótce także będziecie mogli przeczytać jej najnowsze opowiadanie w nadchodzącej antologii tematycznej Deszczowe Sny pt. Umarli nie miewają snów.

D. B. Foryś Z wykształcenia programista i grafik, pisarka z zamiłowania, redaktor po godzinach.Piszę głównie fantastykę – ciężko jej tworzyć fabułę, w której nic z nieba nie spada lub spod ziemi nie wychodzi, ale zdarza jej się eksperymentować z thrillerem czy romansem. Swoją przygodę z pisarstwem zaczęła od publikowania opowiadań w Internecie. Od 2015 roku jest związana z Grupą Literacką Ailes.

Powieść D. B Foryś — Tylko żywi mogą umrzeć to imponujący i wciągający debiut autorki, po który musicie sięgnąć. Pokochałam tę opowieść od pierwszej strony i przewijałam kartę za kartką w ekspresowym tempie niczym Tess zabijająca demony. Autorka zafunduje wam niezłą jazdę bez trzymanki i mrożące krew w żyłach akcje, dzięki, którym poczujecie ciarki na plecach. Nie pozostaje wam nic innego jak tylko zapolować razem z bohaterami. Ja zapolowałam i na pewno zrobię to ponownie.
Malwina Nowak, Świat książkowy Mali 

Opis; 

Mam na imię Tessa i, odkąd pamiętam, prowadzę podwójne życie. Jestem kelnerką za dnia, za to nocami zamieniam się w żądną krwi
łowczynię demonów. Dlaczego to robię? Och, nie zrozumcie mnie źle, przecież nie wybrałam takiego zajęcia, ponieważ jest ekscytujące i bezpieczne. Pieniądze też nie grały tutaj żadnej roli. Nikt mi w końcu za to nie płaci.Tropię i zabijam wyłącznie dlatego, że posiadam nad demonami niespotykaną przewagę – w połowie jestem jedną z nich...

 Tylko Żywi Mogą Umrzeć to pierwsza część cyklu Tessa Brown.

  
Krótko o książce; 

Do napisania historii o szalonej Tessie zainspirował autorkę serial "Supernatural", którego od lat jest zapaloną fanką.

Tessa Brown to łowczyni demonów. Kobieta, która za dnia próbuje prowadzić w miarę normalne życie, zaś nocami poluje na piekielne kreatury, przez co wplątuje się w sytuację, jaka zacznie ją przerastać. Wraz ze swoim przybranym ojcem — egzorcystą Gabrielem, byłym chłopakiem Remim  — medium z zapędem do nekromancji, Leonardo  — ekspertem od ziół, Demonem kilkusetletnim demonem oraz Kilianem  — tajemniczym nieznajomym lubującym się w słodyczach, zamierza pokonać demony i raz na zawsze zmieść je z powierzchni Ziemi. Dzięki temu Dream Team. Świat nie ma się czego obawiać. Ludzkość z pewnością zostanie ocalona!

Przygotujcie się na dużą dawkę paranormalnego fantasy z domieszką horroru, romansu, odrobiny dramatu, szczypty historii, grama bajki i oczywiście całe mnóstwo humoru. Jednak uwaga, opowieść skierowana jest do osób pełnoletnich.

Książkę możecie zamówić już w przedsprzedaży na; 

Empik -> klik
Tania Książka -> klik
Livro -> klik 

Zapraszam serdecznie na social media autorki;

www autorskie: http://dbforys.pl/ 
www powieści: http://www.tessabrown.pl/
Grupa fanowska: https://www.facebook.com/groups/337505850433306/
Strona wydawcy: https://www.facebook.com/wydawnictwoniezwykle/?epa=SEARCH_BOX

Recenzje możecie przeczytać tutaj ->  Tylko Żywi Mogą Umrzeć
Fragment powieści możecie przeczytać tutaj -> Tylko Żywi Mogą Umrzeć 


6 komentarzy:

  1. Może niekoniecznie lubię tego typu książki, ale zabrzmiało intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bardzo gorąco, niedługo wrzucę darmowy fragment może on cie przekona :)

      Usuń
  2. Lubię takiego typu powieści, bo one pomagają marzyć, co nadal z przyjemnością robię, szczególnie gdy mam zły dzień. Zapewne niebawem, w miarę możliwości, nie omieszkam zapoznać się z tą pozycją. Brzmi ona kusząco i intrygująco, a do tego mrocznie i niebezpiecznie. Jak dla mnie Bomba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pełno tej książki ostatnio w internecie. Nie interesowałam się nią, jednak coraz bardziej chce sprawdzić o co tyle szumu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz premiera się zbliża to i szum jest heh :D Książkę polecam! :)

      Usuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger