Camilla En - To ja esclave.Tom2 - Wydawnictwo WasPos - Zapowiedz Patronacka

Z wielką przyjemnością przedstawiam wam książkę, którą wzięłam pod swoje skrzydła.W tym roku jest to mój trzeci patronat.To ja escalve to kontynuacja „To ty mnie uwolnisz”, która zostanie wydana przez Wydawnictwo WasPos.

Camilla En to Polska autorka ukrywająca się pod pseudonimem. Pochodzi z Sierpca a obecnie mieszka w Holandii. Zadebiutowała w 2019 roku książką ,,Zaopiekuj się mną,, a już za chwilę ukarze się jej czwarta powieść ,,To ja escalve,,. Od niedawna związana z grupa literacka goodgirls. Miłością do książek zaraziła się od mamy i babci. Teraz pasję przekazuje swojemu synowi. Uwielbia spotkania z przyjaciółmi, netflixia oraz gorącą czekoladę.

Opis; 

Kim staje się osoba, która traci wolną wolę? Czy uwięzione serce i dusza mogą jeszcze na nowo pokochać? Julia to absolwentka architektury, która podczas wymiany poznaje Jeana, chłopaka z Francji. Zadurzona po same uszy, zaraz po zakończeniu studiów leci do Paryża, by być z ukochanym. Nie wie jeszcze, że bilet, który kupiła, jest tylko w jedną stronę. Na miejscu dziewczyna dowiaduje się, że została zwabiona w pułapkę. Jean, który posiadł Julię jako swoją niewolnicę, zamierza sprzedawać ją jako ekskluzywną prostytutkę. Młoda kobieta pomimo sytuacji, w której się znalazła, szuka rozwiązania. Gdy na jej drodze staje atrakcyjny adwokat, Philippe, dziewczyna liczy, że uda jej się z tego wyjść. Kontynuacja „To ty mnie uwolnisz” pokaże, co uwarunkowało Julię do bycia taką, jaką dała się poznać w części pierwszej.  
 

Książkę możecie zamówić tutaj;
 
TaniaKsiążka ---> Klik    smakliter ---> Klik
 
Recenzja do poprzednich książek autorki znajdziecie tutaj;
 
To ty mnie uwolnisz.Tom1 - Klik    Odnajdę cię - Klik
 

8 komentarzy:

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger