Anna Wolf - Serce gangstera - Wydawnictwo NieZwykłe - Recenzja Patronacka

„Czasem tak bywa, że nie mamy wpływu na los, więc pozostaje nam przyjąć to, co daje.”

 Chloe McCoy to młoda kobieta, która musiała bardzo szybko dorosnąć przez co stała się silna i odważna. Razem z swoim bratem Nickiem mieszka w Las Vegas. Ma przez niego same problemy - jest uzależniony od hazardu przez co zadarł z niewłaściwą osobą, a do tego przez swoją głupotę pokazał zdjęcie swojej siostry najbardziej niebezpiecznemu gangsterowi oferując mu ją jako zabezpieczenie jego długu. Najśmieszniejsze jest to, że bratu chodziło o samochód, który również był na tym zdjęciu, ale Aleksiej Tarasow, miał już swój plan pragnął jego siostry. A jeśli on czegoś pragnie to do dostaję i nic ani nikt nie stanie mu na drodze do osiągnięcia celu.

"Cholera, ta kobieta co chwilę wystawia moją silną wolę na próbę. I chociaż wiem, że powinienem trzymać się od niej z daleka, zwyczajnie nie mogę."

 Chloe trafiła do domu Aleksieja, który jest okrutnym, nieczułym i mrożącym krew w żyłach gangsterem. Jednak ma swoje zasady, a jedna z nich jest szacunek do rodziny to ona jest dla niego świętością. W każdym nawet najbardziej skamieniałym i do szpiku kości złym facecie tli się garstka dobroci, wystarczy tylko odpowiednia kobieta, żeby to co ukryte głęboko w środku się otworzyło.

 Jednak nie wszystko było tak od razu pięknie i kolorowo, chociaż Aleksiej był dla niej miły i naprawdę czuła się bezpieczna w jego domu, to zawsze wydarzy się coś co spuści bombę, która zniweczy wszystko co się buduję i trzeba jeszcze większej siły, żeby to naprawić.

„Za błędy przychodzi nam zapłacić, a w moim świecie takie błędy kosztują zawsze życie.”

Serce Gangstera to rewelacyjna,emocjonująca i trzymająca w napięciu książka, która was pochłonie! Po tej lekturze miałam mega kaca książkowego. Zaczynając czytać, nie spodziewałam się, że to będzie tak dobra książka, a tu proszę tak mnie pochłonęła, ze przepadłam i pochłonęłam w dwa wieczory. 

Historia Chloe i Aleksieja jest piękna i pokazuję nam, że miłość może zdziałać naprawdę wiele oraz to że rodzinna jest wszystkim nawet w tak brutalnym świecie. 
Polecam wszystkim fanom literatury kobiecej i klimatów mafijnych. 




Dziękuję autorce i wydawnictwu za możliwość objęcia książki patronatem medialnym 

10 komentarzy:

  1. Tego typu książki przeczytam raz na rok, ale mimo wszystko lubię od czasu do czasu :)
    Ta jednak jakoś nieszczególnie mnie zaintrygowała, więc odpuszczam, ale gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Romansy z gangami, mafiami i tego typu grupami zawsze są dla mnie spoko, a ta książka zdecydowanie mnie zainteresowała więc będę ją miała na uwadze!

    Pozdrawiam!
    recenzje-zwyklej-czytelniczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy będę miała ochotę na tego typu lekturę, wezmę pod uwagę tytułu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie bym po taką książkę nie sięgnęła, ale czytam co napisałaś i.. i czemu nie? Brzmi dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę w takim razie, że cie zachęciłam ;)

      Usuń
  5. Książka nie w moich klimatach, ale jak najbardziej rozumiem, co może się w niej podobać :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger