Małgorzata Radtke - Czerwony lód - Wydawnictwo WasPos - Recenzja

„Suchy wypełnił pokój dowodami z zamkniętych śledztw,jak gdyby był seryjnym mordercą,a one trofeami.”

Akcja zaczyna się kiedy jednej z największych firm produkujących mrożonki, dochodzi do zabójstwa. I kiedy na podłodze w hali produkcyjnej znaleziona jest krew, do sprawy zostaje zaangażowany sierżant Szadurski.

Szadurski pod ścisłym nadzorem naczelnika i prokuratora prowadzi sprawę, w której napotyka liczne komplikacje. Nic nie jest takie jak się wydaje, manipulację, fałszywe zeznania i kamery, które nic nie nagrały z dnia feralnego wypadku, a raczej zabójstwa. Ktoś skutecznie próbuje zatuszować morderstwo i przeszkodzić Szademu w rozwiązaniu sprawy, bo kiedy jest już blisko to najważniejszy świadek umiera. Wtedy Szadurski zaczyna wątpić i popadać w dołek to jego partner służbowy Patryk Błoński wspiera go w działaniach dając przysłowiowego kopa, żeby przywołać go do porządku.


Czy Szademu uda się znaleźć zabójcę? I jakie tajemnice skrywa ta firma?

„Są w naszym życiu takie osoby, bez których nie możemy żyć. Bez których nie da się żyć...”

Czerwony Lód to dobry kryminał z wartką akcją, nieprzewidywalnymi zwrotami akcji.Wciąga od początku do końca, razem z sierżantem Szadurskim rozwiązujemy przeróżne zagadki, przez które nie będziecie mogli zmrużyć oka. 

Autorka dla smaku wplątała w fabułę nutkę romansu, niespełnionej miłości, która idealnie była wpasowana w powieść. Do tego dobrze skonstruowani i intrygujący bohaterowie.

Dla fanów kryminału jest to lektura obowiązkowa, którą gorąco polecam! :) A ja czekam na dalsze losy przygód sierżanta Szadurskiego.




Dziękuję za egzemplarz wydawnictwu 


8 komentarzy:

  1. Ta książka znajduje się na mojej liście tytułów do przeczytania. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie jestem przekonana do tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kryminały, ale ostatnio mam ich przesyt, więc póki co podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ją już na swojej liście do przeczytania. Zwróciła ta książka moją uwagę już w okolicach jej premiery.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka mi się nie podoba, jednak wydaje mi się że środek mógłby mnie zaciekawić ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger